YigitPoyrazMomm 11+0 haftalık oldum kızlar belim aşırı derece ağrıyor ve hamile yastığı kulananlar var mı nasıl rahat mi kullanışlı mı evdeki yastıklar iflas etti üstüm de artık😂
GokceMom_ YigitPoyrazMomm ben kullanıyorum canım eşim yaptırdı cok rahat ve kullanıslı hamıle yastıgından sonra baya rahat uyudum gecelerı hamıle arkadaslarım bıle yaptırdı tavsıye ederım cevrende guvendıgın tanıdıgın perdeci yorgancı varsa onlar yaparlar
higirl YigitPoyrazMomm şimdiden ağrınız mı var aman Allahım 🥲 33 haftalığım çok kısa süre kullanacağım düşüncesiyle cimrilik ettim almadım keşke alsaydım diyorum. Şimdiden ihtiyaç duyuyorsanız muhakkak alın. 1 haftadır zorlanıyorum ben belki çok aşırı kilo almadığımdan idare edebildim bu zamana kadar ama şimdiden zorlanıyorsanız akın derim ☺️
Meliyyke YigitPoyrazMomm yani kullanışlı ben hamileyken kullanmıştım ama baş kısmı sertti biraz. Karnım çok rahat ediyordu tabi 😂
Senaykork YigitPoyrazMomm 32.haftadan güncelleme . Hiçbir işe yaramıyor yalancı sancılarının basladiginda
YigitPoyrazMomm GokceMom_ ya oyle mi fiyatına baktım 300 500 diyor güzel fikriniz onerinizin için çok tesekur ediyorum aklıma hiç gelmedi böyle dolgun yumasik birsey istiyorum sizinki nasıl sert mi pamuğu yoksa yumasik mi ben belimin ağrısından uyuyamiyorum sızlıyor resmen galiba bebek büyüdükçe baskı yapıyor ve midem boğazımdan bıçak ağrısı gibi çıkıyor ağlamak istiyorum😥
GokceMom_ YigitPoyrazMomm cok yumuşak ve cok rahat valla ınsan bel agrısını unutuyo yataga girince rahatlatıyo yastık beni eşimın tanıdıgı perdecı bıze ucretsız yaptı ınternette pahalı gercekten dedıgım gıbı tanıdığınız perdecı yorgancı varsa uygun fiyata yaparlar 🥰faydalı olursam ne mutlu bana cnm
YigitPoyrazMomm GokceMom_ çok sağol canım benim gerçekten bilmiyordum bana en güzel faydan en güzel iyiliğin oldu Allah razı olsun belki perdiciler uyguna yapar evet biraz pahalı ama ben çok.dolgun olsun istiyorum içinde kaybolayım böyle ev işi haricinden yataktan çıkmıyorum yastığı yaptırırsam asla kalkmam galiba keşke daha erken araştırsaydm😂❤
GokceMom_ YigitPoyrazMomm Cumlemızden Allah razı olsun canım benim 🥰faydamın olması benı cok mutlu ettı valla dedıgın gıbı ınsan yataktan cıkmak istemıyo hıc yastık rahatlatıyo cunku
YigitPoyrazMomm GokceMom_ amin inşallah canim benim kesinlikle haklisin canım insan asla yataktan çıkmak istemiyor😊❤
YigitPoyrazMomm higirl kuzum 11 haftaya giriş yaptıktan sonra ani gelen bel ağrısı başladı yatamıyorum amin inşallah allah yardimcimz olsun bunca zaman niye erken almadım diyorum gidip yaptıracam yorgancilarda al canım sende al bebek doğduktan sonra bel ağrısı cekmeyecegin ne mağlum al rahatla canım çok iyi gelecek eminim😥
YigitPoyrazMomm Mrymekti e bebekten mi aldın canım nasıl büyük dolgusu var mı ben böyle kocaman pofuduk istiyorum
Kalbiimde2can YigitPoyrazMomm ben ilk oglumdada kullandim bu hamileligimi ögrenir ögrenmez hemen ilk aldigim sey o yastikti 😅 bana göre cok gerekli ve sonrasindada kullandim hep yani tek hamilelik icin kullan at diye bisey degil bence.. ilk yastigim oglumun gazabina ugradi o yüzden gidip yenisini aldim ama düsün 5 sene kullandim o yastigi 🤣
YigitPoyrazMomm Kalbiimde2can ya çok güzel bende ömürlük istiyorum daha fazla ağrılarım artmadan kullanmak istiyorum evet çok gerekli bişey ya benin sonradan aklıma geldi almak iyiki geç olmamis😂
Kalbiimde2can YigitPoyrazMomm bencede al yani gerek duymayanlarda var ama benim sahsi görüsüm bu bana cok iyi geldi umarim sende rahatlarsin 😍❤️
TugSozTan 34+4teyim ve hamile yastığı kullanmıyorum bana gereksiz bir harcama olarak geliyor. Kaldı ki ben normal hayatında sırt bel ağrısı çeken biriyim. Yataktan hep sürünerek kalkardım şimdi yastıkla destekliyorum zaten az zamanımız kaldı
YigitPoyrazMomm TugSozTan sizin kararınız canım ben erkenden kesfetim alacağım 9 ay sonuna kadar bel ağrısı çekmek ne bilim zor ya birde şöyle bir eksiği oluyor tamam hamile yastığı kullansakta kullanmasakta biraz ağrılar yasicagiz bel yönünden ama artı yani da kurtarıcı olarak görüyorum en azından bebegim doğduktan sonra bile rahatlıkla kulanabilirim herkesin zevki tartışılmaz😂
__mom1 Ben de yeni aldım 17 hafta belim berbat ağrıyor. Ben trendyoldan aldım 380 tl verdim ama 50 tl anca eder maliyeti. Kendi yaptırma imkanın varsa yaptır. 2 gecedir uyuyorum sanki rahatlatıyor gibi geldi ama aynı düzeneği bikaç yastıkla da kurabilirsin
YigitPoyrazMomm __mom1 canım yorgancı var burda uyguna yapıyormuş bir kaç arkadaşıma sordum ordan yaptıracağım evdeki yastıklar rahat ettirmiyor ya yaptırırsam kendime kocaman pofuduk bisey yaptiracam
YigitPoyrazMomm Kalbiimde2can alacağım canım zevkler renkler tartışılmaz benim rahatligim daha önemli😂😂