ozi086 Doğuruyorum kızlar dua edin ne olur. Suyum geldi evde 5 dakika da bir sancım var 3 cm açıklık 🥺
beyzacmvrc ozi086 sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim kolay bi doğum olsun Allahin izniyle 💕
yesillimonn ozi086 Maşallah cnm 3 cm açılman varmış fazla uzun sürmez sanirim bir avazda doğru İnsallah sağ saglim kavuşun😊
Asistan-mom ozi086 Allah kolaylık versin canım korkma Rahat ol Sancıları çek 3 cm çok iyi bı 3 cm daha olsa doğuma alır hemen bebisi verirler sana gayet iyi gidiyor şuan 🥰 hayirli doğumlar 😘
ozi086 Asistan-mom çok şükür geçti bitti 4 saat sürdü ama mutlu son 🥰 darısı hepinizin başına sağlıkla
Aylin2023 ozi086 Allah yardımcın olsun kuzum .sağlikla sihhatle bebeğini kucağına al inşallah🤗ilk dogumun mu bilmiyorum ama sakın korkma Ayetel kursiyi oku inşallah yardımcı olur🤗🤗bı kaç saate bebisin haberini de alırız insalllah
ozi086 Aylin2023 ayetel kürsi okuyamadım ama hep lailahe illallah dedim Allah’a şükür bitti darısı bekleyen herkesin başına
sla_cbn35 ozi086 bouyyyyy 🥹🥹 nasıl geçtii doğumun uyumuş annişinin yanısında Allah’ımm isteyen herkese bizlere de nasip etsin inşaAllah 🥹🤲🏻
ozi086 etkafa yok canım 2nci ama 15 sene sonra olunca ilk gibi 🥺 süreçten bahsedip korkutmak istemiyorum herkesin acı eşiği farklı çünkü. Rabbim seni de kurtarsın inşallah