Atmm__ ya işte o kaç kere hamilelik yaşıycaksın ye gitsin diyenlere kulak asmayın nolur, inan bende günde kaç kere savaş veriyorum bununla ilgili. Tamam iyi niyetten yapılıyo ama ben kaç yaşında kadınım 2. Hamileliğimi yaşıyorum ve diyetisyene gidiyorum. Doyacağım noktayı, durmam gereken lokmayı biliyorum bana ısrar edilmesinden o kadar nefret ediyorumki hiç iyi niyetli bulmuyorum bu tavrı. Ve ben nerdeyse hergün açıklamasını yapıyorum bu durumun. Benim ailemde cok yaygın şeker hastalığı var babam başta olmaz üzere tüm amcalarım insülin kullanan şeker hastaları. Bende genetik olarak risk altındayım herkesten fazla dikkat etmem lazım. Bana iyilik yapmıyosunuz böyle allahın adını verdim ye diyerek diyorum ama yokkkkk……