Asdfgh Yasemindemirtas deli ben 36 haftamdayım hala almadım mesela gercı yaza dogru direkt baston kullanmaya baksıcam ondan almadım kış bebegı oldugu ıcın okadar para verip 6 ay kullanmak sacma geldı cunku bebek arabaları kullanmak zor oluyor cok hantallar kışın da yenı dogan ıcın anne kucagı var o daha ıyı geldı bana zaten Ne kadar dsarı cıkabıkcem ki dye dusundum
Yasemindemirtas Asdfgh aslında bazen bende senin gibi düşünmüyorum değil şimdi bi ana kucagı alıp. Ardından , baston söyle hafif bi araba mı alsam diyorum. Bi yanım al diyo. Bi yanım alma 😂 taktımmıda cok takarım. Uyuyamıyom gözümü kapatıyorm aklıma geliyo.
aysgldlrl67 Asdfgh bende aynısını yaptim. Yaza doğru baston araba alacam.cocuk zaten kış bebeği olacak.
Babyone1 Yasemindemirtas canım ben baby2go 8033 power lüx aldım daha kullanmadım ama araştırmalarım sonucu onda karar kıldım amasörlü çocuğu sarmıyor bir bak istersen
Asdfgh Yasemindemirtas ben de alacaktık vazgectım bı tanıdıgım boyle yapmıstı ondan dedim bosuna 1 2 bın verene kadar hem o arabalar zaten cok kullanılmıyor cok hantal cunku yaza da zaten cocuk ele avuca gelıyor baston daha ıyı oluyo en guzelı ana kucagı yenı dogana uygun anakucakları var cok guzel