Faziletttt Ozlem59 bende korkudan uyuyamıyorum Çarşamba günü doguracam da sezeryanla sıfır uykuyla zombi gibi dolaşıyorum evde
Faziletttt Pszge maalesef cnm ben heyecanlı değilim sadece çok korkuyorum 4. Sezeryanım olacak tüplerimi bağlatacam çıldırmak üzereyim resmen durup dururken ağlıyorum 30 aylık bir kızım var onu nasıl bırakacam ya ölürsem kafamda deli sorular 😫😫😫😫
Alyaduru4541 Faziletttt rabbim seni evladına bağışlasın bol bol dua et surekli ayetel kursi oku bende aynı duyguyu yaşıyorum vasiyetimi bile hazırladım eşime herkes dalga geçiyor rabbim yardımcımız olsun 😊😊
Alyaduru4541 Yatarken sürekli beli ağrıyan varmı kızlar ben saga sola donmekten uyuyamıyorum en son ağrıdan sızıyorum 😫😫
Alyaduru4541 Asdfgh :) gece olunca hareketli baslıyor 5 yastıkla uyuyorum sabah evrim geçirmiş bir şekilde uyanıyorum 😊😂
Faziletttt Alyaduru4541 aynen aynen herkesten helallik istedim eşime diyorum kızımı ablama ver oğlumu yengene ver falan diye borçlarımı dedim ödeyin diye ben baya ölüm moduna girdim
Asii Hemde nasıl yanlarım çürüdü valla çok sıkıcı düzensiz uyku daha şimdiden böyle ise 30. Haftalarda ne edecem
Yasemindemirtas 😂😂. Sohbetin içine etmis gibi olcam ama kızlar bebek arabası tavsiyeleriniz neler ya ? Yokyo hakkında ne düşünüyosunuz. Düşünmekten uyuyamıyorum 😒
Babyone1 Yasemindemirtas canım ben baby2go 8033 power lüx aldım daha kullanmadım ama araştırmalarım sonucu onda karar kıldım amasörlü çocuğu sarmıyor bir bak istersen
Yasemindemirtas Asdfgh ya sanki aşk acısı cekiyorum. Sevdiğimi düşünmekten bir gram uyuyamıyorum aynı öyle bisey. Bagımlılık gibi bisey bebek arabalarına bakmak 🙄
Asdfgh Yasemindemirtas deli ben 36 haftamdayım hala almadım mesela gercı yaza dogru direkt baston kullanmaya baksıcam ondan almadım kış bebegı oldugu ıcın okadar para verip 6 ay kullanmak sacma geldı cunku bebek arabaları kullanmak zor oluyor cok hantallar kışın da yenı dogan ıcın anne kucagı var o daha ıyı geldı bana zaten Ne kadar dsarı cıkabıkcem ki dye dusundum