Damla4735ylmz Aselyusra fitil olarak kullanıyorum gerçekten çok kötüyüm mide bulantısından öldüm sabahtan beri
Caglasmz EsraArslan81 progrestan fitil olarak verdi her akşam yatmadan önce kullanıyorum. Onun dışında insülin direncine karşı glifor, vitamin bol keseden var kullandığım
EsraArslan81 yesimunluturk çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız.🤲🏻
Asdfgncnf Kızlar bende 3 gün önce cumartesi günü ilk aşılamamı yaptırdım. İlk gün kahverengi akıntım oldu aynı durumu yaşayanlar var mı sizce tutmadı mı ya
Caglasmz Asdfgncnf bende de olmadı açıkcası ama tutup tutmamayla alakalı olduğunu sanmiyorum belki işlem kaynaklıdır
Caglasmz Damla4735ylmz valla bende sık idrara çıkma ve aşırı duygusallık var. Bel fıtığım olduğu için ağrımı ona bağlıyorum 🙈 Ama çokta kaptırmak istemiyorum kendimi psikolojik de olabilir mi diye
Damla4735ylmz Caglasmz inşallah artık güzel sonuçlar alırız ya düşünmeden edemiyor insan tabi bazen psikolojik olabiliyor