Merhabalar ben de 10 mayısta aşılama oldum ilk kez oldum ilh gebeliğim çocuğumuz 3 yıldır olmuyordu ve şuan beta hcg değerim sürekli yükseliyor ilk 12.günde baktırdım 93 gelmişti katlandı katlandı şuan 1200lerde, inşallah hepimiz bebeklerimize kavuşuruz 🙏