Elfakca gulay_52 çok kilo aldığımızı dusunuyorsaniz olabilir benim ilk hamileligimde son haftalarda vardı böyle ağrılar ama çoğu kadında son haftalarda olur zaten
kevserky Elfakca siyatik bir ağrı olduğunu söylüyorlar. Sinirlere rahim baskısı oluyor o yüzden. Bnmde böbreğim büyüdü mesela ağrısı çok fena . 35 haftalığım Allah’tan az kaldı
Rabissssscee Elfakca 26+4üm ben stresli olup çok yorgun olduğumda oluyor günde 1 defa vicium d3 kullanıyorum doktorum o gibi durumlarda günde 2 defa alabileceğimi söylemişti doktorunuza sorun mutlaka 🌸
kevserky Elfakca canım çok geçmiş olsun ağrılar asla ihmal edilmemeli. Bnmde sağ kasığım ağrıyordu. Apandist çıktı amelyata aldılar hemen. Hamileyken hemde
Elfakca kevserky sanada geçmiş olsun gulay_52 istersen doktoruna bı danış emar onerirse çektir için rahatlar en azindan