Kizlar bişey sormak istiyorum ben 1 aydır sağ bacagimi kullanamıyorum 6 aylık hamileyim ve daha 3 kilo aldım sadece yani kilodan değil beyin cerrahi bölümü ne de gittim fizik tedavi içinde gittim hareket verdi sadece ama bacağım çok ağrıyor belimde ve kasığımda da var o yüzden topalliyorum benim gibi olan var mı merak ettim