Masalina12 Merhaba bende İlhan varank hastanesine gidiyorum memnunum doktor sürekli değişiyor ama ilgi falan güzel bi sıkıntı yok doğum nasıl olucak bilmiyorum kartal dan memnun kalmadım burayı önerdiler