AyzaYaz3675 dogum yapanlar var. Bana özellerden daha iyi geldi. Eğitim araştırma olduğundan hiçbir tetkiki de atlamıyorlar ilgililer. Tek eksisi eğitim araştırma hastanesi olduğundan doktorlar sürekli değişiyor aynısına muayene olamıyorsunuz. Ama beniö için sıkıntı değil bu durum