Bilinmiyor_25 benim birden kaşıntı başladı ayaklarımda ellerimde. Perşembe günü randevum vardı 36 haftalık hamileyim bu arada. Doktora kaşıntım olduğunu söyledim karaciğer ve safra asidi tahlilleri istedi. Karaciğer iyi çıktı ama safra asidi daha çıkmadı o birkaç güne çıkacak. Eğer kötü çıkarsa bebeği 37 haftalıkken alırız dedi. Ciğerlerini etkiliyor sanırım, yani pek iyi bir şey değil😒