Bi seferden bişey olmaz ama yaparken sıkmak gerekiyor yoksa deri altına kanama yaptığı için morarma yapıyor. Ayrıca şişlik olan ve ele beze gibi gelen yerlere de yapmayın dinlendirin o bölgeleri çünkü öyle olunca emilimi olmuyor bi işe yaramayabilir yani. İnternetten daha hangi bölgelere de yapabileceğiniz resimlerle var. Ben mesela kalçamın üstüne yaptırıyorum orası da yağlı bölge. Bütün yağlı bölgelerden yapılabilir