Busraaa1014 Bugün iğneyi eşim vurdu fakat göbeğimi sıkmayı unuttum ve direk öyle enjekte ettik bir problem teşkil ediyor mu kafama taktım. Göbek bölgem yağlı zaten ama emin olamadım yinede bilen bilgi verebilir mi
Skn23 Busraaa1014 yok canım hiçbirşeu olmaz . Bende artık sıkmadan vuruyorum çoğunu karnım büyüdü 😂Daha yolun çok uzun 31 . Haftadayım hala devam 😁 ilk eşim vurdu ama kendim vuruyorum artık daha az acıyor bence kendin yapıp alışınca .
Yazmelegi_ Busraaa1014 1 aydır kullanıyorum bende göbekten vurunca acıyor mu ben bacaktan yapıyorum da
Busraaa1014 Busraa1606 Bugün daha dördüncü günüm ondan baya acemiyiz bide biraz panigim ondan baya kafama taktım. En iyisi bı bilenlere sorayım dedim 😊
Busraaa1014 Skn23 Henüz kendim vurmaya cesaret edemedim. Sizin baya olmuş maşallah sağlıkla kucağınıza alın iinşallah😊 benim yolum epey uzun desenize
Busraaa1014 Yazmelegi_ Bence hiç acitmiyor başka yer denemedim ama göbek kolay geldi bana açıkçası. Deneyebilirsiniz
Nuraykarabulut Busraaa1014 korkmayın ben iki ay kullandım transfer sonrası ve çoğunu da sıkmadan yaptım çünkü sıkınca çok daha fazla canım yanıyordu zira normalde de çok yakan bir iğne çünkü
Busraaa1014 Skn23 Valla yapabiliyordaniz ne mutlu bir süreden sonra ödem oluyor çok morartiyor falan diyorlar