Ogretmenaannee biz 1.5 senedir istiyoruz olmuyor arada bir adetim geciktiğinde hep bir hevesle test yaptım negatif çıktı artık test yapmaya korkuyorum geçen ayda prolaktin ve tiroid yüksek olduğunu gördük. İlaç kullanmaya başlamıştım . Akıntı çamaşırımda hiç görmedim dediğim gibi karnım ağrıyor adet oldum sanıp tuvalete gidiyorum idrar yaptığımda da bazen peçeteye sarı veya beyaz yapışkan bişey bulaşıyor bir kaç kere gördüm