minikmucizeemaak öyle detaylı değil gittim hastane de cihaz da sorun olduğu kalp atışını duyamadım doktor hanım duyduk dedi ilk gebeliğim sadece bir kere ultorsin fotoğrafını verdiler 2 defa gidişimde kalp atışını duymaya hiç bir şekilde ilgilenmediler özel hastane de doğum yapmaya karar verdim bende o yüzden gideceğim doktorum hepsini soylucem bu iki tarama testinde aynısını yaparlasa gitmeme kararı aldım kendi doktorum çok iyi aslında geri kalan hastane çalışanları ilgisiz suratsız düşün çocuğumun kalp atışını duydu onlar ben duyamadım….