Kızlar benim 12 haftamda ikili tarama testim vardı şuan biz 10+6 günlüguz ben ayın 31 aldım tam 12 haftalık çıkıyor sanmistim öyle hesaplamistim meğer o gün 11+3 günlük olacakmış randevu yerine tekrar girdimde değiştirmek istedim bulamadım sizce bir sorun olur mu ya bisey der mi hastane?