deletedmom734 helal olsun çok güzel acıllamışşınız bende normal Doğumdan korkuyorum sezeryan Doğum istıyoem tamam normal Doğum daha sağlıklı ama ınsan kemdıne guvenemıyorsa ne yapabılır benım de esım normal normal dedı bende onu korkuttum sındı hayırlısı olsun dıyor annesınden etkılenıyor