Ysmn23 canm o da normal doğum gibi. Kiminn iyi geciyor kiminn kötü. Şimdi kötü bişey söyleyip seni etkilemek istemiyoeum. Doğum diye geciyor ama sezeryan ameliyat. İnsann parmağı dikilse canı yanar. Böyle düşünüp kendini motive et bence. Benim sezeryanm 7 sene once zorunlı oldu. Olduğum hastanede hiç iyi değildi. 20 günden fazla yatakta yemek yedim. Cnm çok acıyordu. O yüzden bunu normal yapacm nasipse. Ama burda bi çok arkdş çok rahat gectiğini söylüyor. Panik atağın çok mu ileri seviyede