Arkadaşlar ücret konusuna söyle bi açıklık getireyim bende kullanıyorum bu iğneyi pıhtılaşma ve tedavi sürecinize göre rapor düzenleniyor eğer doktorunuz raporda hastalığınızı az gösteriyorsa ücret çıkıyor devlet %80 nini karşılıyor bir kısmı size kalıyor oda aylık 250 gibi bir ücret çıkıyor ama hastalık dereceniz yüksekse rapora bu şekilde giriliyor ve ücret ödemeden alabiliyorsunuz ilaçları yani biraz doktorun rapora ne yazdığına bağlı ücret ödeyip ödememek