aybikk burda kaç tane sağlıkçı var sormak lazım böyle yetenekleri mi var . Ama alakası olduğunu hiç sanmam bu konuda uzmanlar gördüğü halde yanılma oluyor siz oturup hesap yapıp çok zeki olduğunuzu söyleyip ee bide sağlıkçıyım diyince dediğiniz şeyin mantığını açıklayabilmiş olmuyorsunuz . Burda kim daha zeki diye bir yarış yok hanımefendi burada zeka yarıştırmak için mi varsınız ? Ağzı olan konuşuyor evet tıpki sizin yaptığınız gbi bizlere de çok görmeyiverin . Yaşınızı başınızı almışsınız yani öyle olmasını umuyorum , size kötülüğün ne demek olduğunu anlatmycam eğerki siz bir yorum yapıyorsanız karşılığnda hekesin kendinizle aynı fikirde olmasını bekleyemezsnz inanın bu okumuş sağlıkçı olmuş ve çok zeki bir kadın davranışı değil 🤗 az biraz eleştiri kaldırın ki yazdığınız şey eleştirilmeye çok müsait bana göre medyumluk 🤗