aybikk İkili taramam riskli çıktı 13/18 dendi yarın sabah kan ver 3 hafta sonra sonuç çıkcak dediler çk endişeleniyorum sizce kötü bi riskmi var 😞
OyaDrdnc aybikk benim ense kalınlığı normal çıktı ikili test büyük riskli çıktı aminosentez istedi ama yaptırmıcam allahın izniyle sağlıkları yerindedir hiç canını sıkma
Kubdenya aybikk şuan konuşulan herşeye yabancıyım bende yaptırdım 2li testi ama bilseydik yaptırmazdım insanın aklını karıştırıyor. Bebeğini aldırmayı düşünmüyorsan bence hiç aklını bulandırma. Inşaallah sağlıklı olur dua et testler yanıltıcı olabiliyor cunku
Pcdshn OyaDrdnc ense de normal çıkmış, Allah ın izniyle bişe olmaz. O testlerin altında kağıtta bile "bu sonuçlar kesin sonuç vermez" yazar zaten genelde🤞
gizemmm Benim de ense kalınlığı yüksek çıkmıştı ama şu an herşey yolunda Bunlar ihtimaller canınızı sıkmayın İstanbul’da mısınız?
gizemmm Baharevren1 Bizim 2.76 çıktı sınır 3.00 dedi doktor eğer 3 olsa amniyosentez önerirdim orta riskte down sendromlu olabilir dedi Gidip nifty testi yaptırdık yurt dışına gönderiliyormuş ayrıca isterseniz cinsiyet de bakılabilir dediler onu yaptırdık. %99 doğruluk payı var net dediler. Bir hafta sonra sonuç temiz çıktı Şimdiki aklım olsa yaptırmazdım çünkü o bekleme süreci çok zor geçti 3 veya üzeri değildi ki aslında korkacak bir durumda yoktu Boşluğumuza denk geldi bir hafta çok stresli çok gergin geçti Güçlü biri olmasam o üzüntüyle belki düşük bile yaşayabilirdim kesinlikle ikinci çocukta yaptırmayacağım Yaptırsamda sonucu önemsemeyeceğim
Baharevren1 gizemmm çok şükür temiz çıkmış çok sevindim 🙏 benim 2.45 çıktı doktor down sendromu riski var dedi daha sonraki kontrolde kalbinde pırıltı var bu da down sendromu ihtimalini yükseltir dedi. Bende hiç bir tarama testini yapmadım sadece ayrıntılıyı bekliyorum onda belli olur mu çok merak ediyorum 😔
gizemmm Baharevren1 tabi belli olur detaylı ultrasonu ben 20. Haftada yaptırdım istabuldayım bende çok da iyi bi hastaneye gitmiştim bu konuda ama baya canım sıkıldı daha sonra doktorumu değiştirdim yine aynı hastanedeyim ve gayet memnunum doktorumdan Bazı doktorlar gereksiz panik yaptırıyorlar ihtimal desin yeter yani neden moral bozuyorlar ki
Sedatugtekin Ben yaptirmadim testi allahin izniyle guzel dusunup rabbimin emabeti ona emnaet dedim kesin sonuc degil cunku ama diger testlerle ilgili bilgisi olan varmi
Semsem Bende yaptırdım kızlar hastanenin onlıne sonuc bölümünde baktım PPA-A karsısında 4855 yazıyor beta da 40 yazıyor. Baska da birşey yazmıyor. Sizce risk varmı hiç anlamıyorum çünkü
gizemmm Semsem en güzel cevabı doktorunuz söyler şimdi ne desem yalan olur Ama bazı doktorların sınırı 2.5 baZılarının 3 belli olmuyor Akraba evliliği değilse genetik bi hastalığınız falan da yoksa bence hiç dert etmeyin gerçekten ne kadar rahat olursanız hamilelikte o kadar iyi geçiyor
Esmaky gizemmm merhba bendede polistk over var ilk gebelgm cok zor oldu adet duzensizlgi vs bir doktor buldm sansim okdr guzel ki tedvmi oldum ve hamile kaldim suanda 2. Hamilym tedvisiz oldu bu rabbm ins sanada nasp etsin