nino033 Rabia-H-6 terbiyesiz farz edinki testi yaptınız ve sonuç kötü geldi bebegi aldıracak misiniz yani doktor kendisi cahil kalmış zorunlu Bi test değil zaten
cherry_blossom Rabia-H-6 bence o bebek sorunluysa aldırman taraftarı olduğu için böyle yaklaşmış sana başka açıklaması olamaz düşününce
Bsrcip Rabia-H-6 takma sen boş boş konuşuyor bazı doktorlar çok aptal bazıları da eli öpülesi Allah iyilerine denk getirsin