Rabia-H-6 herkes yaptırmak zorunda değil çoğu arkadaşım yaptırmadı taramaları. çocuğumda birşey varsa aldıracak değilim ya diye düşündüler. O testler zaten kesin sonuç vermiyor sadece risk oranlarını ölçüyor amacı çocuğa teşhis koymak değil. Eğer risk görürse detaylı kan testleri amniyon sıvısı testleri filan var. Doktor yönlendiriyor zaten eğer anne adayı ben kesin sonuç almak istiyorum derse. Ben ikiliyi yaptırdım doğum paketinde olduğu için. Sorun çıkmadı çok şükür ama yine de net değil bilemeyiz ne olacağıni. Vesselam o doktoru hastane yönetimine mutlaka şikayet edin gerekirse cimere yazın. Yaptığı yanlış size tiilbbi öğretmedik ne demek. Zorla yapacak değil ya taramayı bu bir tercih.