Kivircikkuala aynen sağlık ocağı doktorunada sorduk bu hafta fakat oda biz sadece testi gönderiyoruz cıkma süresini bilemem yoğunluktan dolayı cok geç çıkıyor dedi istersen özel laboratuvarlarda yaptırabilirsin aşılamanı onun için bekletiyorsan biraz geç cıkıyor ne yazıkki 😔