Sezaryen bir ömür çeken hiç duymadım o kişiye göre degisiyordur bence. Agri eşiği düşük olan kişiler (ben de dahil) sezaryen yapmayı istiyorum ama tabi doktorumun yönlendirmesi de önemli güzel bir yol ilerlersem korkum da azalırsa normal doğum da yapmak isterim