Hanhan8 bende 2.trimester’dayım bir de çocuğum var. gebeliğin en rahat prenseslik dönemi bu dönem sadece sık idrara çıkıyoruz o da 9ay boyunca hep oluyo zaten😁 bulantılar bitti bir süredir uğramıyor🙏 ağrılarım da pek yok kendi kendimi evhamlandırmadığım sürece iyiyim😊