Hanhan8 Merhaba deneyimli anneler bu dönemde bizi neler bekliyor 😊 Ayrıca benim gibi 2.trimestere giren arkadaşlar nasıl geçiyor 😇
Busraakay_26 Hanhan8 hamileliğin en rahat en güzel dönemi Mide bulantısı koku hassasiyeti varsa bu dönem biter iştah açılır bi enerji gelir işte bu dönemim bitmesine yakın bi mide yanması oluyor o da ilaçlarla halloluyor 😂
gudmorningbeya Hanhan8 bizde dün akşam girdik altın dönem diyorlar oğlumda 3 ay altın dönemdi ama bu zor geçiyor inşallah rahatlarım biraz :)
xbebegimx Hanhan8 16+6yim bi kac gundur bulanti yok sukur prilami biraktim sık idrara cikma var o biras zorluyor yoksa zorlu donemi atlattik insallah yasadigimi yeni yeni anliyorum😂
Hilal_blc @Hanhan8 yarın 2.trimester olck insallah 🫶🏻Bekliyorum bakalım beni ne süprizler bekliyor hahahshshd
Hanhan8 gudmorningbeya ilk zamanlar çok iyiydi benimde iki haftadır kusmalarım oluyo herkes daha rahat dönem dese bille🥹😅
nora_01 Hanhan8 ilk hamileliğimde 8+5 kalbi durmuştu bana dua edin sağlıkla kucağıma almak nasip olsun şu 1 bucuk ayı geçirmek gözümde büyüyor korkuyorum🙏
Hanhan8 nora_01 canım benimde ilk hamileliğim düşükle sonlandı 9haftada 1ay sonra hamile kaldım şükür 14 haftalığız şuan hiç sorun yok 😊😊 Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin içini ferah tut ilk gbelikte düşük yaşama olasılığı maalesef yüksek bir oranmış
nora_01 Hanhan8 bende ocakta kürtaj oldum nisanda hamile kaldım tekrar Allahım isteyen herkese nasip etsin kucaklarını boş bırakmasın🌸 maşallah bebişine bende progestan kan sulandırıcı bide proluton iğne kullanıyorum
Hanhan8 nora_01 bende kullandım onları 12haftaya kadar sonra doktarım bırakabilirz dedi kestik ilaçları 😊 darısı senin başına 🙏🏻
nora_01 Hanhan8 amin amin Allah kalbinin güzelliğini hayatına yansıtsın inşallah bizde bi gün doğurdukk diye başlık açarız 😂