Hatisss Zeyas benimde akıntım vs hiç bişeyim yoktu. 2 gün sağ kasık tarafım ağrıdı. Geçer diye bekledim geçmedi. Otururken kalkarken yatarken vs. Sağ kasığım sıkışıyodu ağrı oluyodu. enfeksiyon çıktı işte. Şuan iyiyim ilacı içiyorum. Ağrım gitti şükür.
Hatisss Bircicekanne evet öyleymiş içiyorum. Ağrım vardı kasıklarımda zaten o yüzden doktora gitmiştim. Şimdi iyiyim şükür içiyorum ilacımı