Hatisss 18+3 hamileyim. İdrar enfeksiyonum varmış. Antibiyotik verdi. Bebeği etkiler mi ? Çok korkuyorum.
Esengll Hatisss bende kullanmistim dr belli bi sure gecince yaziyor zaten birde hafif olan antibiyotik yaziyor sorun olcagini sanmiyorum
E1907 Hatisss Bende kullandım doktor ona göre yazıyor ilacı hafif olduğu için etkilemiyor merak etme 🌸💜 kullanmazsan ilerlemesi daha kötü olur 😇
runkli0606 Hatisss yok canım hiç bir zararı olmaz brn 1 ay arayla 2 kere kullandım ilk 325 mg 2. 1000 mg ha ama enfeksiyona bi çare olmadı o ayrı o yüzden artık ilaçla uğraşmıyorum bekliyorum akışına bıraktım
Emiinnee Bende disimden dolayi 1hafta kullandim kulllan Doktor yazdiysa birsey olmaz ona göre yaziyorlar enfeksiyon Daha tehlikeli
Hatisss runkli0606 mecbur bende öyle yapacağım. Ben iyi olmazsam bebek de olamaz. Rabbim hasta annelere tez zamanda şifa versin
Asl-Ert1 Hatisss bende idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanıyorum canım sana ne verdi bendeki mide bulantımı tetikledi
Hatisss Asl-Ert1 2 ilaç yazmış. biri tek kullanımlıktı toz halinde gece içtim 1 bardak suya karıştırıp kutusunu attım ismini bilmiyorum. Antibiyotiğin ismi ceftinex 24 saatte 1 yazmış.
yagmr2907 Hatisss üst solunum yolu enfeksiyonu olmuştum geçen haftalarda 1000 mg antibiyotik kullandım ve yanında 3 gün iğne vuruldum ve öksürük şurubu şükür hiç bir sorun yaşamadık bebeğim de iyi doktorunuza güvenin 🥰içinizi rahat tutun
Zeyas Hatisss Bende de çıktı doktor yazdı ama kullanmadım Dut kurusu çayı demledim içtim hergün bir bardak birde limon sıkıp sarımsak rendeledim içine bol su içtim geçti hemen doğal yoldan birde nioli yağı kullanıyorum iç çamaşırına günlük birkaç damla damlatıyorum
Hatisss Zeyas Zeyas şifa olsun. Bişey sorabilir miyim? Bol su içiyorsun ya idrara sık çıkıyor musun ? Benim kasık ağrım başladığından beri idrara çıkma durumum azaldı su çok içiyorum ama az yapıyorum.
Zeyas Hatisss O değişiyor bende de bazen içiyorum doyamıyorum suya az idrar oluyor bazen içmeyi unutuyorum bile çok oluyor gibi
Zeyas Hatisss Ben suyun geliyor sandım sızıntı gibi o şikayet ile gittim başka bir şikayetim yoktu idrar yolu enfeksiyonuyla alakalı idrara sık çıkma yada çıkamama ağrı gibi vs tahlilde çıktı kanda çıktı enfeksiyon yoksa akıntım bile yoktu öyle su gibi geliyordu
pandasever Hatisss 10 gün günde üç kere kullandım malesef kum döktüm. Doktorlarımız bize zarar olacak birşey yapmazlar. İçiniz rahat olsun
Zeykan Hatisss ben kullandım bende 9haftalıkken gebeler için antibiyotik sınıfı en düşük olanı veriyorlar
Hatisss Zeyas benimde akıntım vs hiç bişeyim yoktu. 2 gün sağ kasık tarafım ağrıdı. Geçer diye bekledim geçmedi. Otururken kalkarken yatarken vs. Sağ kasığım sıkışıyodu ağrı oluyodu. enfeksiyon çıktı işte. Şuan iyiyim ilacı içiyorum. Ağrım gitti şükür.
Bircicekanne Hatisss idrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmezse böbreklere geçer enfeksiyon kronikleşir doktorunuzun size uygun gördüğü ilacı mutlaka kullanın bebeği etkilemez o antibiyotikler
Hatisss Bircicekanne evet öyleymiş içiyorum. Ağrım vardı kasıklarımda zaten o yüzden doktora gitmiştim. Şimdi iyiyim şükür içiyorum ilacımı