busebilen ayyy günü gününe aynıyız. Benim ilk normal olduğu için bunu da normal bekliyoruz. Her hafta nst ye giriyorum sancı yok. Bu gece sabaha kadar sürekli uyandım uyku yok. Ateş basması cabası. Gelme gibi bir niyeti yok sanırım. Hurma ye diyorlar merdiven in çık diyorlar bugün yarın da bir hareket olmazsa öyle yapacağım. Allah hepimizi kurtarsın sağ Salim alalım çocuklarımızı kucağımıza 🙏🏻