Esengll Açık konuşmak gerekirse şuan hiçbirşey yapmıyorum . Sadece hergün düzenli yürüyüş onun dışında bazı hareketler var ama o hareketleri yapmaya başlarsam bir de hemen doğum başlar diye korkuyorum . 38 hafta iyi bir hafta doğum için ama bebiş kendisi gelmiyor sancı vs de yok ben bi hareketle doğumu başlatmaktan korkuyorum onun için şimdilik düzenli yürüyüşe devam 🥰