Doktora gittim bugun kızlar kese 7+6 görünüyor adete göre tam 6 haftalık fakat geç yumurtlama var doktor hem karından hem vajinal baktı bebeği göremedi muhtemelen boş kese dedi haftaya tekrar gidicem gözükmez ise kürtaj yapılacak kesenin bu kadar büyük olup bebeğin gözükmemesi kanıtlar durumda boş gebeliği değil mi? Kese de 2.99 cm