Böyle bir durumda lütfen bir tek doktorla kalma. Bak daha perşembe günü kendi gittiğim doktorum beni bu konuda korkuttu, 23mmye kadar kısalmış, erken doğum riskin var şu an bebek doğarsa da iyi olmaz gibi kötü konuştu eşimin de benim de başımızdan kaynar sular döküldü resmen o an. Daha sonra eşim hemen doçente götürdü beni perinatoloji doktoruna. Gittiğimiz doçent hem alttan muayene etti hem ultrasonla baktı 29-30 mm çıktı. Bu da pek problem olmuyormuş, normal dedi korkulacak bir şey yokmuş. Erken doğum riskim de yokmuş meğerse. Herkeste o risk var dedi doktor %10-15 civarı senin de o şekilde ekstra bir tehlikesi yok dedi. İnan ki içimize su serpildi. Doktordan doktora o kadar fark var ki. Yani diyeceğim o tek doktorla kalma ben doktorumu değiştirdim çok da iyi oldu bir daha o olsun gitmeyeceğim diğerine. Şimdiki doktorumdan çok memnunum sağolsun.🙏🏼🙏🏼