snmcbb
snmcbb bende şuan 23=6,haftaligim benim de rahmimde ağrı var ama tam olarak neresi blm idrar felan yaparken ağrı felan yok hareket edrken biraz oluyo ,3=4gundur beri felan var doktora daha gitmedim eşim calisiyo gidemiyorum Çarşamba günü gidicem yarın akşamda yola cikicam bir sorun olmaz demi bebeğim için çok endişeleniyorum kaç santim açıklık var onunda blmm