Pisilianne en gıcık olduğum şeylerden biri yaa. Kimsenin ağzı cok güzel görünüyosun demeye varmaz eleştiri yapmaya gelince bülbül kesiliyo genci yaşlısı. Biri bana fikrimi sormadığı takdirde asla olumsuz yönde fikrimi söylemem saçın şöyle olmuş, kilon böyle olmuş hayatta yani. Kimsenin modunu aşşa çekmeye hakkı yok, sende kafana takma hamileliğin getirdiği en doğal etkiyi yaşıyo vücudumuz, buna tepki vermek malesef elimizde değil en dikkat edenimiz bile alıyo o kiloyu.