aycicegi22 tüp bebek Bende geçirdik şuan da hamileyim 5 buçuk aylık Rabbım sana da nasip etsin.
Öncelikle olarak ben kadın doğuma gittim evlilikten 1 sene sonra doktor hormon tahlilleri istedi şükür sorun çıkmadı Bende eşim sperm testi istedi ve ürolojiye yönlendirdi orda eşimin testi düşük çıktı çocuğumuz o yüzden olmadığını ama asla Olmayacağım anlamına gelmez dedi doktor tüp bebeğe yönlendirdi. Özele gittik orda da testler yapıldı yine. İlaçlar verildi ve belli bir gün cinsel ilişki yasaklandı yumurtalarım büyütüldü ilaç ve iğneyle belli bir günde yumurtalarım toplandı aynı gün eşimdem sperm alındı laboratuvar da birleştirildi ben seker hastayimdim o yüzden doktor emriyolari dondurmak istedi ve 1 buçuk ay dolduruldu. Yine belli bir gün o embriyo bana transfer edildi 15 dakikalık bir süreç zaten . İlki tutmadi bizim ağustos ayında yapmıştık. İkinci de sadece hormon ilaçları aldım 4 ocakta tekrar transfer oldu 10 yattım dikkat ettim doktor 3 günden sonra normale dönebilirsin dedi ama ben kalkmadım yattım eşim ve ailem çok destek oldu şuan da ikizlere hamileyim 5 buçuk aylık olduk Rabbım nasip ederse kucağımıza almak için dua ediyoruz Rabbım sizinde kucağınızi doldursun evlat hasreti yaşatmasın hep umutlu ol ben ilkinde çok stres yaptım ikincide çok pozitiftim Meryem süresi okudum her gün ve şükürler olsun şuan bekliyoruz