Nurylmz99 inallah canım benim amin aileye de bence hemen söylenmemesi gerekiyor ben test yaptım eşime söylemedim birdaha yaptım sonra kan verdim ilk doktora gitik keseyi gördük ama yine demedik kal atışını 8.ci haftada duyunca soyliyelin dedim eşim dayanamadı 6ci haftada söyledi