Nurylmz99 ben boyle seylere inanmiyorum duysunlar sanki ne olacak bende cok pimpirikliyim ama iki gebeligimi de hamileligimi öğrendiğim gün soyledim ilkinde hastaneye tek gittim kqn sonucu pozitif çıkınca kocamı annemi babamı aradım ikinci gebeligimde evde test yaptım kocama soyledim o güne hemen hastaneye randevu aldigimda babama mesaj gitti randevu var diye babamda beni aradı hayırdır diye bende karnım ağrıyor dedim hemen telefonu kocam aldı ve karım hamile baba yine baba oluyorum dedi 😆🥰 üçüncüyü düşünmüyorum artık bundan sonrasını Rabbım bebek isteyenlere nasip etsin