Kucukcicek61 çok geçmiş olsun bende 37.haftamdayım yaklaşık 10-12 gün kadar benimde böyle çok ağır gribim oldu , atlatamadım bir türlü daha bugün tamamen burnum açık ne yaptıysam da geçmedi açıkçası ama ben yine de faydası olur diye yaptım sürekli. Sarımsak , bal ve limonu karıştırıp tükettim. Otrivine sprey normalde kullanmazdım ama bu süreçte bir kutusu bitti. Göğüslerime vicks sürdüm. Bir de serum fizyolojik alıp nebulizatör ile içime çektim. Anlık rahatlama sağlattı sadece ama belki hastalık süresini de kısaltmıştır bu yaptıklarım. Hamileliğim boyunca en ağır hastalığım bu sefer ki oldu gerçekten. Duş alınca da rahatlama geliyordu, bunları da deneyin isterseniz inşallah faydası olur size 🙏