İlk defa böyle bi post acicam gerçekten çok sinirliyim hemde bana bir öneri verirsiniz belki. Dün akşam aniden grip oldum baya ağır şekilde çoktu üstüme 38 haftaninda içindeyim doğumum çok yakın. Normalde de sürekli yalanci sancı ve baskı yaşadığım için günlük hayatım zaten çok zorken birde üstüne grip tıkanıklık eklendi mahvoldum. Sabah eşimle normal acile gittik durumu anlatmaya çalışırken daha hamileyim dedim ben sana bisey yazamam deyip yüzüme bile bakmadan kovaladı doktor beni. Yav sancım tutsa doğuracak gücüm yok insan bi çare söylerdi. Neyse dedik bunlardan hayır yok bilen bilir Allah İstanbul’da hastanelerin aciline gerçekten düşürmesin. Neyse dedik kendi kadin doğum doktoruma gideyim çok uzun zaman muayene de olmamıştım belki o bana rahatlatıcı bisey verir. Doktorum nehir bayram aşırı yoğundu bugün randevusuz gittiğim için bide ekstra sıra vardı ve çok doğum oldu üst üste bir türlü sıra ilerlemedi iki saat bekledikten sonra artık dayanamadım çıkalım dedim eşime. Hava aşırı sıcak ve perisaniz yani. Sonra dedik bari Esenler kadin doğum aciline gidelim orda belki bisey verirler. Gittim nst çatı muayenesi vs derdimi anlatıyorum biz bisey yazamayız gribe diyorlar. Anlatıyorum normal acil size yönlendiriyor siz onlara nolacak böyle diye. Kimsenin umrunda değil. Sonra ebeler beni doktora yönlendirdi doktor aşırı aşırı sinirlendirdi beni. Yok bu hastaneyi sadece acile gelmişim, niye ikili test yaptırmamışım, niye maskem yokmuş, bu hastanede doğurmayacaksam niye aciline gelmişim. Saçma sapan laflar edip durdu gerçekten insanlıktan nasibini almamış, karşısında ayakta zor duran bir kadın var üstelik hamile ve hasta bunların derdine bak. Neyse ultrasonda muayene etti hicbisey söylemedi ağzını açmadı. En son geç çatı muayenesi yapicam dedi. Doktor erkek bu arada ve ben bu konuda çekingen bir insanım , üstelik daha on dakka önce ebe muayene etti. Dedim az önce oldum, ben doktorum bende yapicam dedi. Dedim istemiyorum, red imzaladım falan ama ortam aşırı gergin. Kendimi zor tutuyorum. O hasta halimle perisan olduğumla kaldım. Üstelik kafam hala kazan gibi birde kızım var 2.5 yaşında dinlenemiyorum. Yani beni ayağa dikecek bir atoma ihtiyacım var. Özel acile gidebilirsin diyenler için burda çevredeki tüm özel hastaneler yamyam gibi bi girdin mi 2 binden asagi cikamiyosun. Oda en az. Velhasıl böyle. Bana bi tarif bisey söyler misiniz çok tıkanıyorum burnum kulaklarım bogazlarim kaşınıyor uykular haram. Dökülüyorum