naneliseker_ 1729 Doktor keseye benzettim ama net birsey demedi çok tedirgin etti beni. Sizce erken mi ? 😒🙄 (Betalar düzenli arttı) İnşallah dış gebelik değildir.
tavuklupilav naneliseker_ benim 2binlerdeydi yine de kese çok küçüktü emin olamadı doktor. Beta ile çok ilgisi olmuyor sanırım 6.haftada görünmüştü benim
Gulsen54 naneliseker_ 1500 tan sonra görünüyor diye biliyorum ama daha erken olabilir siz bir hafta daha bekleyin daha çok küçük muhtemelen İnşallah görürsünüz bir de beta değerlerini 2 gün ara ile takip edin artış 2 katına çıkıyorsa gebeliğin normal olduğunu söylüyor doktorlar
Kubrasengul12 naneliseker_ benim 7 haftalikta görmüştü keseyi kalp atışını da o zaman dinledik pozitif düşün sağlıklı güzel haberler al inşallah daha erken morelini yüksek tut beyanda güzel yükselmiş benimde boyleydi 5 . Haftada
Gulsen54 naneliseker_ İnşallah güzelce bebeğinizle ilgili güzel haberler gelir uzmeyin kendinizi doktorunuz patavatsızlığı bence
Deletedmom_50 IKRAM_01 vajinal mi gördün acaba çünkü benim değer 1623 iken bile karından göremedim şuan 25+5 hafta
Deletedmom_50 naneliseker_ şaşırdım vallahi 1000 beta ile karından görmesi imkansız vajinal gördü bence