kubra321 Hanımlar merhaba 🌸 34 haftalık hamileyim doktor değiştirmek zorunda kaldım. İstanbul / Beykoz’da oturuyorum tavsiyelerinizi bekliyorum 💖
meyra45 kubra321 Kadriye Şener 2. Hamileliğimde gitmiştim doğumuma kendisi girdi Şuan yine hamileyim ona gidiyorum ilgili bir doktor
EnesEnsar kubra321 bende Beykoz da evlat hastanesine gidiyorum doktorum yasin Avşar çok iyi bir doktor daha önce iki dogumuma girdi şimdi 3 dogum inşallah yine o yapıcak
Tictack Efnanefnan merhaba kadriye hanımı neden tavsiye etmezsiniz acaba sezeryana yönlendirmesindeki sebebp neydi?
selenates Çakmak Erdem hastanesi Beyhan Badoğlu İlk kızımı başka bir hastanedeyken bu doktorda yapmıştım şu anda Erdem hastanesinde ikinci bebeğim içinde ona gidiyorum çok memnunum🩷
Mesuthan selenates bende Beyhan hanımda doğum yaptım Kağıthane’de ki hastanede şimdi Erdem hastanesinde bende cok memnundum 🥰
z2944 selenates merhaba bende beyhan hanımı yeni keşfettim nasıl mizaca sahip hangi doğumdan yana hastalarına rahatlık veriyor mu soru sormak için alan tanıyor mu cevaplarsanız çok sevinirim 8.aya girmek uzereyim yeni doktor arayisindayim
Eceacarr Bende medistate hastanesinde dr.sultan kavruta gidiyorum çok memnunum gerek konuşmasıyla bilgilendirmesiyle rahatlatıcı oluşuyla tavsiye ederim
Eceacarr Sağlık sigortam olduğu için katılım payı ödüyorum ama 800 civarında olduğunu duymuştum emin olmamakla beraber yanlış bilgi vermek istemem…🙂
Handeak İki arkadaşımda Kavacık medistate de doğum yaptı ikisi de ikiz doğumdu. Sultan hanım ve Sadiye Eren’e gittiler ikisi de çok memnun kaldı. Bende çamlıca medicana hatanesi Gizem hanım takipliyim bende çok ama çok memnunum.
Cansuumesee Handeak gizem hanımı bende sevdim o kadar doktora gittim hic biri sekerime bakmadı gizem hanım sayesinde hayatım duzene girdi ancak biraz soguk geldi bana yada ben oyle hissettim bilmiyorum 🙈 bende bahar hanim takipliyim
ridakegzo kubra321 medipol pendik aytekin mahammediyeva hoca .Telefon numarasınıda paylasıyor ulasım sağlayabılıyorsunuz
ilayda-1234 ridakegzo doğum hakkında bilgi aldınız mı acaba hem fiyat Hemde doğumda fotoğrafçı oluyomu bırde eş alıyomuymus doğuma bende haftaya aytakın hanıma gitmeyi düşünüyorum görmüşken sormak istedim 🌸🌸
Handeak Cansuumesee Bilmiyorum biz çok seviyoruz ve çok fazla ilgili her şeyi tane tane anlatıyor insana güven veriyor her yarın da randevumuz var 🤣
z2944 SerenKz merhaba bende beyhan hanımı yeni keşfettim nasıl mizaca sahip hangi doğumdan yana hastalarına rahatlık veriyor mu soru sormak için alan tanıyor mu cevaplarsanız çok sevinirim 8.aya girmek uzereyim yeni doktor arayisindayim