merhaba, bende 3 4gün önce farkettim çatladığımı 33+5 im şuan:) önce biraz üzüldüm, sonra biraz başka şeyleri bahane ederek ağladım, çatlamam zannediyordum artık 33 oldum somuöta diyordum ama öyle olmuyormuş:) pozitif bi taraftan da bakamıyorum üzgünüm ya😂 neyse şuan 3-4dallı tek bir tarafta, umarım artmaz, bu arada hamileliğimin başından beri 3kutu liearac bitirdim şuan 4.kutudayım. Ekstra bio oil kullandım ara ara, ve nuxe yağ kullandım ve günde 3litre su içiyorum. yani tamamen genetik:)