reisMom hayie canim o baskilar ayri birseyler.Dogum sancisi belden kasiga vuran siddeti 8-10 dakikada gelen 50-60 saniyelik bir sancı.Ve acilman aetdikce o dakika sayi azalir sanci sayisi aetar mesela 3-4 dakikada 70-80 saniye sanci cekiyorsun.O sanci anlatilmaz yaşanır bana gore zoru 6 sm acildikdan sonraydi.8den sond geberdim resmen ölücem sandim nefes almayi unutdum neredeyse.Sonra 10 sm acilma oldu artik sanci degill ıkınma geliyorduu ıkınmayı dogru yaparsan bebek hemen doğar ben emsela 9-10 ıkınmaya dogurdum.Zoru dedigim gibi gercüktende sanci.Benim en olumlu tarafim suyum dogumda patlatildi kendisi patlamadi su patlayinca sanci 2 kat arrtiyormuşş.Oylede oldu doktor suyu patlatdikdan sonra geberdim bende zaten)))Nişanimda acilma sırasında geldi.