Aylinslmci Aylinslmci yok cnım az değil merak etme doktorun bısey dedımı bızımde 31de 1800dü fazla demıstı o zamanda
Hernasipvaktineesirdir Aylinslmci ya bende 32+3 üm qma 34+5 görünüyor dedi 2500 müş kilosu. Hem 2 hafta erken dogum olur bğyük ihtimal dedi hemde yemene dikkat et 4 kilo dogurmanı istemem dedi. Gözüm korktu :(( erken doğar diyomu sizlerede
Bet1 Anonim3447 bence seninki normaldir canım benimki biraz önden gidiyor şükür bir problem yok şeker ya da şu fazlalığı erken doğum riskim de var gelişiminin önde olması biraz işime geliyor
tubiii11 Anonim3447 zayıf değil haftasıyla uyumlu benim ki de 30+6 haftalıkken 1700 dü doktor uyumlu dedi
guzelanne01_ Anonim3447 kızlar erkeklerden minyon oluyor canım Ve kilosu kızla erkeğin farklı doğduktan sonra kız ve erkek kilo boy tablosu farklı