5yildansonrA hamdolsun 5 aylık bir oğlum var doğar doğmaz küvezde girdi 3 gün sonra kucağıma alabildim bir haftaya yakın yoğun bakımda kaldı ama o iyi olsun diyeydi küvezde girdi diye kendimi harap etmek yerine o enerjiyi kendimi toparlamaya harcadım çıktığında ona iyi bakabileyim diye diğer çocukların var anlıyorum bu süreçte Allah yaşatmasın sağlıkla doğsun büyüsün ama ihtimal ya girerse eşiniz destek olsun çocukları tek yapmadınız benim de bakanım yok eşim olmasa yataktan kaldıranım bile yoktu siz düşünün