5yildansonrA çatı muanesini Doktorlar ellerinden geldikçe son zamanlarda yapıyorlar erken doğum olmasın diye. küvezdee kalmasın diye düşünüyor olabilirsin , erken doğum olacak kimse yok panik olabilirsin ama kontrollü ol.ciger geliştiriciyi de geciktirme. Hiç kimse 9 ay karnında tasidaginin kılına zarar gelsin istemez . Sağlıklı düşünmeye,stres olmamaya çalış . Buradakilerin yorumu ne kadar doğru olsada üslup yanlış olmuş. Zaten erken dogum riskin var stres olma,kötü hissetme . İyi düşün ,iyi olsun ama arayabilecegin sağlıkçı varsa ara hemşire ebe kontrollü olmakta fayda var. Annemlerde tez zamanda gelir inşallah