GamzeCan Ftmskry ben o haftalarda gittiğimde göstermedi doktor çklata falan ye tekrar gel 20 dk sonra dedi yine fayda etmedi, göstermicekse göstermiyor😂
mehtap28 Ftmskry 18.haftama kadar bende doktorun kapisinda yattim hem de kac tane ayri doktora gittim ama yok yok göstermedi yani gösterirse cok sanslisiniz 😂😂😂
Sezenkarademir Ftmskry bende yarın gideceğim 14+2 olarak. O zaman yarın öğlen cinsiyet postu benden gelsin. Bakalım kimler öğrenmiş kimler öğrenememiş 😂😂 bende çikolata yiyip gitmeyi düşünüyorum. İnşallah gösterir.
Kumsalllll Ftmskry zor ya birde gönlümüzde bi cinsiyet var bakalım hayırlısı olsun bide gosterirm ibakalim
Ftmskry Nryseda devlete gidiyorum doktor cinsiyet ogrenmeye gel 1 ay sonra dedi ve yarin gidicem bakalm
Mavisssss 12 hafta kucukmu ya 3 aylık bnm ılk gebelıgımde 2bucuk ayda ogrendım ben doktoru degıstır dedım sana dedıgım doktra gıt bnce 😊