Patatesanne inşallah agriniz olmazda vaktinde gelir bebisiniz çünkü doktor bana içerideki bir gün dışarıdaki yedi güne eşit bizim için dedi..benim zaten hep kasilmalarim vardı ,dogum kanalına girdiğini fark ettim onunda aciklik yapacağını düşünmüştüm.. iki gündür yatarken dönemiyorum agri oluyor vajinada baski gibi değil daha şiddetli.. kafasını hissediyorsunuz ,bir de büyük tuvalet ihtiyacında artış oluyor .. aynen sezeryan olacaksa gerek yok çatıya,,Benim de acilma var ama çatı dar dedi zaten muhtemln sezeryan olur